Loading

Webwinkel vakdagen

Red je pakketje

Vraag: Het eerste jaar wilde we een hele rustige beursstand zonder veel poespas, maar nu willen we het standontwerp toch graag van iets meer kleur en activiteiten voorzien om meer traffic te generen, hoe kan dit het beste?

Probleem: Voor het eerste jaar was de wens heel duidelijk: tijdens de beursdeelname mocht er eigenlijk niks in de stand staan maar de ervaring leerde dat er dan al snel een te steriele uitstraling in de beursstand ontstaat. Het tweede jaar heeft als uitdaging om vooral beleving toe te voegen aan het ontwerp.

Oplossing: Bij standbouw met weinig invulling, zoals in het eerste jaar, moest alles wat er stond strak gepresenteerd worden en goed worden uitgelicht. Door middel van een grote bovenbak met signing was van afstand in de hal te zien waar deze stand gepositioneerd was.

Om voor meer sfeer en beleving te zorgen in het tweede jaar gaan we voor een strak ontwerp met onderdelen van hout, planten en plafonds. Om de stand meer uit te laten nodigen, komt er een zitgelegenheid in en als activiteit zal er een spelelement aan toegevoegd worden.

Realisatie: Tijdens de opbouw hadden we steeds contact met de opdrachtgever om er voor te zorgen dat deze op de hoogte was van wanneer we gingen starten, wat de status van de stand was op de eerste opbouwdag en wanneer we verwachtte de stand te kunnen opleveren. Niks is zo belangrjik als persoonlijk contact zijn wij van mening. En toen de opdrachtgever bij de afbouw tot de ontdekking kwam dat toch echt niet alles in de auto paste die ze bij zich hadden,  namen wij natuurlijk ook graag deze zorg uit handen door alles mee te nemen!

Deel dit project

Overig

Bekijk hieronder ook andere portfolio artikelen.

Parcel & Post Expo

Last Mile Logistics

Maritiem Industrie

De boer van de Moosdijk

Webwinkel vakdagen

Red je pakketje

Greentech

Vitotherm