Vraag: Hoe kunnen we onze doelgroep op de Horecava laten zien en beleven dat we een nieuwe, gezonde en verantwoorde productgroep hebben?
Probleem: Hoe maken we duidelijk zichtbaar dat onze bekende naam Apollo een nieuwe productgroep heeft? Hoe kunnen we deze producten overzichtelijk maar ook sfeervol presenteren? En ondertussen ook nog genoeg ruimte overhouden om te koken met deze producten? Zodat de klanten kunnen proeven.
Oplossing: Kort samengevat gaat het bij deze stand om een tweetal zaken:
Realisatie: Voor dit stand bouw ontwerp is veel beroep gedaan op onze maatwerk mogelijkheden. Op die manier konden we een opvallende, sfeervolle stand ontwerpen en bouwen die aan alle eisen voldeed. De nieuwe, gezonde producten kwamen volledig tot hun recht in een omgeving waar veel natuurlijk materialen, als hout en planten, de producteigenschappen versterkten.
Bij de opbouw werd het totaal plaatje gerealiseerd; dit wil zeggen dat we de pantry ruimtes bouwden en inrichtte met een keukenblok incl. boiler, met vakkenkasten en garderobehaken. De balies voorzien van koelkasten, de juiste hoeveelheid stroom voor de kookpitten en voldoende opslagruimte.
Wij verzorgde ook de inrichting van de kasten met de producten van de klant en onze decoratie. Dit is namelijk een onderdeel van het full service pakket.
Deze stand is gerealiseerd door onder andere gebruik te maken van houten sta tafels met metaal, dit is het prachtige framewood meubilair