Loading

Europort

Rotterdam shiprepair

Vraag: Hoe presenteren we onze diensten op een duidelijke en uitnodigende manier middels een stand met een onderscheidend ontwerp?

Probleem: Een product is zichtbaar en tastbaar, maar een dienst niet. Hoe zorgen we ervoor dat we opvallen bij de bezoekers met wat we te bieden hebben?

Oplossing: Op de Europort zie je dat het overgrote deel van de exposanten een stand heeft die dezelfde kenmerken hebben. Veel stands hebben zakelijke, stakke stand met veel wit. Wanneer de trend op een beurs vooral strak en licht is, val je op door te gaan voor een mooie tegenhanger! Warme tinten, echte planten, sfeervolle verlichting en grote afbeeldingen van werk in uitvoering zijn key. Door het toevoegen van een opvallende bar met led-verlichting die past in het geheel, wordt een grote groep bezoekers aangesproken.

Realisatie: Tijdens de realisatie van deze stand was het mooi om te zien hoe de neutrale omgeving wegviel naast de gezellige en karakteristieke stand. Door de combinatie van de basiskleur zwart met hout is het totaal erg sfeervol. Door de gekleurde verlichting in de Woodline bar viel het geheel extra op. Ook de prachtige groendecoratie zorgt voor een sfeervolle eyecatcher op de beurs. Alles bij elkaar genomen is de opzet van een onderscheidend ontwerp zeker geslaagd!

Deel dit project

Overig

Bekijk hieronder ook andere portfolio artikelen.

Europort

Rotterdam shiprepair

Parcel & Post Expo

Last Mile Logistics

Greentech

Vitotherm

50 plus beurs

NVVE (nederlandse vereniging voor vrijwillig levenseinde)