Loading

Horecava

L1NDA

Vraag: Hoe kunnen we het mooie en praktische ontwerp van afgelopen jaar aanpassen zodat het meer past bij de stijltrend van nu?

Probleem: Hoe maak ik tijdens de Horecava aan onze doelgroep duidelijk dat wij ook met de tijd mee gaan zonder dat we herkenbaarheid verliezen. We willen de professionele uitstraling van afgelopen jaar zeker behouden.

Oplossing: Doordat de basis van het vorige ontwerp heel goed is, kunnen we met eenvoudige ingrepen het ontwerp de gewenste look & feel geven met behoud van de indeling en inrichting. De felle kleuren maken plaatsen voor alleen zwart en wit, ook in het logo. Hierdoor krijg je, in combinatie met het hout, de planten en kooldraadlampen, die strakke industriële sfeer die op dit moment populair is en dus veel bezoekers zal aanspreken.

Realisatie: Bij de opbouw van de beursstand begonnen we natuurlijk met de vloer. Het kostte extra tijd om te zorgen dat alle stroom- en internetkabels op de juiste plek naar boven kwamen bij deze stand. Dit moest allemaal precies kloppen zodat er uiteindelijk geen kabels zichtbaar zouden zijn. Daarnaast was het aansluiten van alle computers, de schermen en toetsenborden iets wat wij als full service stand bouwer verzorgde zodat de klant hier geen omkijken naar had.

Wij bieden altijd een full service pakket waarbij we de zorgen van de klant uit handen nemen.

Deel dit project

Overig

Bekijk hieronder ook andere portfolio artikelen.

Europort

Rotterdam shiprepair

Parcel & Post Expo

Last Mile Logistics

Greentech

Vitotherm

50 plus beurs

NVVE (nederlandse vereniging voor vrijwillig levenseinde)